עו"ד של הנערים: "המשטרה ממשיכה בעצם טיוח התאונה"

ישראל רובין No Comments on עו"ד של הנערים: "המשטרה ממשיכה בעצם טיוח התאונה"

המשטרה ביקשה את הארכת מעצרם של הנערים שנפצעו בתאונה הקשה אמש ב-10 ימים. במהלך התאונה נהרג חברם אהוביה סנדק ז"ל. ביהמ"ש אישר להאריך את המעצר ביומיים. עו"ד קידר תקף את התנהלות המשטרה: "המשטרה בהתנהלות מלמדת כי היא עושה ככל שביכולתה לטשטש את האחריות על המוות המיותר שנגרם בעקבותיהם"

הרכב המרוסק אמש
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למרות התאונה הקשה שעברו הנערים מבנימין אמש, במהלכה נהרג חברם הקרוב אהוביה סנדק ז"ל, היום (שלישי) הובאו פצועי התאונה הקשה לדיון בבימ"ש השלום בבת ים. בדיון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של הארבעה, ב-10 ימים. בימ"ש דחה את בקשת המשטרה והאריך את המעצר ביומיים.

עו"ד עדי קידר ועו"ד נתי רום מארגון חוננו אשר מייצגים את הפצועים הגישו ערר לבימ"ש המחוזי בתל אביב כנגד הארכת המעצר. דיון בערר צפוי להתקיים מחר (רביעי) בשעות הבוקר.

נזכיר כי הדיונים יתקיימו בבימ"ש בבת ים, לאחר שהחקירה הוצאה מימ"ר ש"י והועברה לימ"ר ת"א, וזאת בשל חקירת מח"ש אשר מתנהלת כנגד שוטרי ימ"ר ש"י בעקבות התאונה.

עו"ד נתי רום מסר לאחר הדיון "גם באירוע כל כך טרגי שבאמת כואב לכולם משטרת ישראל המבוגר האחראי הממונה על שמירת החוק ממשיכה בעצם בטיוח וטוענת שלא היה מגע בין הרכב של משטרת ישראל לבין הרכב של הפצועים וההרוג וכל שאלה שלנו נתקלת בחומה בצורה הדבר הזה הוא בלתי נתפס".

עו"ד ירום הוסיף, "אני שמח שבית המשפט אישר להכניס סוף סוף פסיכולוג שיכנס וידבר עם הנערים שנמצאים במצב נפשי לא פשוט שחברם הטוב נהרג ואנחנו מקווים שביום חמישי הם ישוחררו לאלתר".

עו"ד קידר תקף המשטרה בחריפות "המשטרה בהתנהלות מלמדת כי היא עושה ככל שביכולתה לטשטש את האחריות על המוות המיותר שנגרם בעקבותיהם. אני מקווה שבית המשפט יורה על שחרורם לאלתר של החשודים שנמצאים עדיין בטראומה לאור האירוע הקשה הזה".



0 תגובות